گل نسا جونمگل نسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

گل نسا،خانوم خونه

تولد گل نسا و مامانش

1393/4/15 13:57
نویسنده : مامان گل نسا
244 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب تولدم بود .تولد مامان گل نسا خونه خاله سپیده بودیم.گل نسا از دیشب دیشب ساعت 12 که خوابیده بود همش دلش میخواست لالا کنه!مامان جون سعی میکرد با بازی بیدار نگهش داره؛نگو برامون برنامه دارن. اما ازونجایی که دختر ما استقلال رای داره کاری کرد که همه با کمال میل برای خوابوندنش پیش قدم شدن.تازه عزیز دلم که همیشه با گرمای هوا مشکل داشت دیشب خونه خاله سردش شده بود.(انصافا هم خیلی خنک بود)لباس گرمم براش نبرده بودم ولی حلش کردیم!انقد خوشم میاد با همه کوچولوییش با زبون بیزبونی حرفشو میزنه.یه مادر خوب و موفق به نطر من کسی که تو هر سنی زبون بچشو بفهمه چون بچه ها خیلی روشن حرف میزنن اما به زبون خودشون.پس از خدا میخوام که کمکم کنه همیشه بتونم زبون بچمو ترجمه کنم

 

                              دخترم سردشه،عزیزم خودشو تو بغل مامان جون قایم کرده!!!!!!!!

اینم کیک تولد مامان که بابا با دستای خودش تزیین کرده برامون

 

پسندها (3)

نظرات (2)

ليلا
31 تیر 94 3:43
با سلام دوست عزیز. وب زیبایی دارید. خوشحال میشیم به وبسایت ما هم سر بزنید. منتظر نظرات زیبای شما هستیم. یاحق.
رامین
1 مرداد 94 9:04
سلام خوبین؟! وب زیبایی دارید،ایشالا که همیشه موفق باشید. میشه ازتون خواهش کنم از وب منم دیدن کنید ممنونم و منتظرتونم