گل نسا جونمگل نسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

گل نسا،خانوم خونه

هیس!!!!!!دخترم لالا کرده...............(نیم سال اول)

1393/4/29 21:34
نویسنده : مامان گل نسا
641 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یواش یواش دخترم داره شش ماهه میشه.خدایا شکرت من یکی که باورم نمیشه!!!!!!گفتم یه چند تا خاطره از خواب دخترم بذارم.الهی دورش بگردم.......

گلم شب هفتم تولدش فقط خوابید!!!!

یه روز خوب با بابا مهدی

گل نسا وسط عروسی خاله(پیراهنتو عسلم خودم با عشق برات بافتم؛فقط واسه عروسی یه دونه خاله،یه دونه من!)

دخترم چهل روزه شده!هورررررررراهورررررررررررا!هیس

اینم امیر حسین خان!

تعطیلات بعد از سیزده.عزیزم تازه وارد 3ماه شده..

اولین سفر حرم امام رضا(ع)

دخترم رفته تو ماه چهار ولی دلش درد میکنه...محبت

اولین باره که دخترم با عروسکش خوابیده.بوس

خوشگل مامان دیگه پنج ماهش تموم شدهآرام

اینم دیگه همین دیروزه................

 

پسندها (5)

نظرات (5)

مامانِ بهار
30 تیر 93 2:24
عزیزمممممممممممم چه خوشگل لالا کرده
عطی
31 تیر 93 0:39
چه ناز خوابیده گل نسا کوچولو . ایشالا همیشه سالم و خندون باشه عشقم. گل نسا را لینک کردم مامان گل نسا
مامان گل نسا
پاسخ
مرسی عزیزم...خوشحالمون کردید.!!!!!!!
محدثه
19 مرداد 93 9:37
ماشالله چقدر نازه مخصوصا تو عکس آخریه خدا حفظش کنه
مامان گل نسا
پاسخ
ان شالله نی نی شما
مامانی رادین
30 شهریور 93 23:33
هزار ماشالا دختر نازی دارین این فرشته ها وقتی میخوابن خیلی خوردنی میشن ادم دلش میخواد فقط بشینه و نگاهشون کنه
مامان فاطمه مامان نیکان
2 مهر 93 0:43
واییی میخورمت عزیزم.دلم واسه هفت ماهگی پسرم تنگ شده.تامیتونی ازش استفاده کن گلم