گل نسا جونمگل نسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

گل نسا،خانوم خونه

عید فطر 93 و ماجراهای گل نسا خانم

1393/5/8 19:17
نویسنده : مامان گل نسا
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عیدتون مباررک! طاعاتتون قبول. حال و احوالتون چجوره؟ما که خوبیم خدا رو شکر فقط شبا دخملی یک ساعت به یک ساعت بیدار میشه و شیر میخواد؛که اونم دیگه دارم بهش عادت میکنیم.قربون چشماش بشم، خوب دخترم همه روشهای خوابوندنو ترک کرده.تازه وقتی میذارمش تو تختش اگه خوابش نبرده باشه هنوز، شروع میکنه سرسری کردن تا بخوابه عزیز دلم!بوسحالا اگه ما خوش شانس باشیم خوابش میبره و الا...

ازین حرفا بگذریم.دخترم به مناسبت عید فطر گوششو سوراخ کرده.تشویقجشنمبارکش باشه!سه روز قبل عید با بابا مهدی رفتیم براش یه دستبند خوشگل و یه جفت گوشواره خریدیمآرام.یه هدیه از طرف مامان وبابا و عمو ایمان!بغلولی دخترمون گوشش هنوز سوراخ نداشت بره همین روز قبل از عید فطر ساعت 11 صبح شال و کلاه کردیم و با مامانجون قرار گذاشتیم برییم دنبالش پیش بسوی مطب دکتر بهرامی!گل نسا هم که از همه جا بیخبر فکر میکرد با مامانجون داریم میریم ددر خیلی خوشحال بود.آرامتو مطب وقتی خانم منشی جای سوراخو رو گوشش علامت زد و با پنبه ضد عفونیش کرد تازه فهمید خبرای بد بدی در راهه و بنا گذاشت به نق زدن.تعجبترسو من که دل و جرات خار رفتن تو پای گلمو هم ندارم موندم بیرون و مامانجون بنده خدا گل نسا خانم رو برد تو اتاق تا با گوش سوراخ شده برگرده. صدای گریه اش چون می دونستم داره دردش میاد خیلی اذیتم می کرد.سکوتمتنظرغمناکدو بار صدای شلیک شنیدم و رفتم تا عزیزمو آرومش کنم ولی بهم گفتن هنوز تموم نشده و برگشتم تا حالا این کارو ندیده بودم نمیدونستم برنامه چه جوریه! ولی مگه چندتا سوراخ میزنن!؟سوال  بعد فهمیدم که برای اولی با اینکه مامان محکم گرفته بودش ترسیده و خودشو سر داده اشتباه خورده  دختر قشنگم!خانم دکتر بهش میگفت اولین قدم عروس شدنو برداشتی ولی دخترم اون موقع اصلا دوست نداشت عروس با گوشواره بشه....خلاصه حتی دیگه حاضر نبود بغل مامانجون بره به هرکسی که مانتوی سفید تنش بود بد نگاه میکرد شاکیولی خوب خدا رو شکر گذشت باری بود .مثل ختنه پسرا!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دکتر میگفت نوزادی بهترین وقتشه ولی من خودم دوست نداشتم آخه از نظر من نوزاد با گوشواره زشت میشه!!!؟؟؟؟؟ازونطرفم بابا جون سرچ کرده بود  و می گفت یک سالگی بهترین موقع برای اینکاره! اما اگه بچه مشکلی نداشته باشه هرچی زودتر بهتره! تا یه ساعت آینده روابطش با مامانم هم خوب شد خداروشکر..یعنی همه چی آروم شد!!!!!!!!!همین الانم داره بوووووووووووووو بازی میکنه و تمام لب ولوچه اش رو خیس کرده...

گل نسام بعد از برگشتن از مطب دکتر

گل نسا به همراه دستبند و گوش سوراخ شده اش

 راستی لباس تنش سوغاتی مشهد .عمه زهره براش آورده

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان یسنا
11 مرداد 93 2:31
سلام عزیز دلم.چرا که نه.ما هم دوست داریم با گل نسای عسلک دوست بشیم. الهی خاله قربونش بشه. با افتخار لینک شدی عزیزم...
بابا و مامان
11 مرداد 93 10:37
سلام دوست عزیز ممنون که به وبمون سر زدین ونظر برامون گذاشتین
مامان مهناز
11 مرداد 93 14:26
سلام چه وب نازی دارین با این دخملی قشنگ و ناز خدا براتون نگه داره ، خوشحال میشیم به ما هم سر بزنین
مامانِ بهار
11 مرداد 93 17:08
محدثه
18 مرداد 93 21:22
به به مبارکه باشه چه دستبندخوشگلیه توی این عکس آخریه خیلی خواستنی شده
سارا
14 شهریور 94 7:42
خوشگله هم خودش هم لباسش خدا حفظش کنه