گل نسا جونمگل نسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

گل نسا،خانوم خونه

لالایی سروده باباجون

1393/5/26 1:43
نویسنده : مامان گل نسا
232 بازدید
اشتراک گذاری

این لالاییو همین امشب وقتی باباجون داشت گل نسا رو مبخوابوند سرود و قراره همین جوری با همین ترجیع بند "گل نسای من خوابیده" ادامه پیدا کنه.شما هم اگه دوست داشتین تو بسطش کمک کنینخندهچشمک

آی هاپوا(هاپو ها)دعوا نکنین          گل نسای من خوابیده

آی پیشیا (پیشی ها) شلوغ نکنین   گل نسای من خوابیده

آی جوجه ها جیک نزنین         گل نسای من خوابیده

آی کلاغا قار نزنین       گل نسای من خوابیده

راستی یه چیزی!دختر مامان 2 روزه توپ بازی میکنه؛خیلیم دوست داره.توپ رو براش قل میدم تند تند پا میزنه و برام پسش میفرسته.وقتی هم براش پرت میکنم سعی میکنه بگیردش.بین خودمون بمونه دیروز دوباری هم موفق شد بگیردش.حالا بعد ها حتما عکس خودشو توپشو براتون میذارم...

.

.

.الوعده وفا:

پسندها (2)

نظرات (7)

مامانِ بهار
26 مرداد 93 16:54
چه لالایی زیبایی
نی نی عکس
29 مرداد 93 13:53
سلام عزیزم چه نی نی قشنگی ماشاء الله از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
باباجون
30 مرداد 93 20:31
آآآآآآآآی هاپوها هاپ نزنید گل نسای من خوابیده آآآآآآآآی پیشی یا میو نکنید گل نسای من خوابیده آآآآآآآآی بع بعی یع نکنید گل نسای من خوابیده آآآآآآآآی جوجه ها جیک نزنید گل نسای من خوابیده آآآآآآآی بچه ها شلوغ نکنید گل نسای من خوابیده آآآآآآآی مگسا وز نزنید گل نسای من خوابیده آآآآآآآی کلاغا قار نکنید گل نسای من خوابیده و الی ماشاالله می تواند ادامه داشته باشد ضمن اینکه هر اسم دیگری می تواند بجای گل نسای جایگزین شود.
بابا و مامان
2 شهریور 93 18:52
مامان و بابا
4 شهریور 93 0:24
بسیار زیبا.چه پدر با احساسی.....گل نسا جون قدر بابا جونو بدون
مامانی و بابایی
5 شهریور 93 17:26
سلام خوبی گل نسا ومامانش چ خبر مدتی بود ک عت من و تارا نبودیم راستش تارا از وقتی رفته تو هفت ماه خیلی بد خواب شده هر یک ساعت بیدار میشه خیلی کم خواب شدم و عصبی گل نساهم اینطورشد؟ بعد گوشاشو سنتی سوراخ کردین خوب بود اذیت نشد؟ مرسی عزیزم گل نسای نازرو ببوس
مامان گل نسا
پاسخ
سلام مامان خسته بهتر شدی؟منطورتو از سنتی نفهمیدم.گوش گل نسا رو دکتر سوراخ کرد تو ماجراهای عید فطر توضیح دادیم چطوربود.در کل خوب بود!شما هنوز گوش تارا جون رو سوراخ نکردین.اگه قصدشو داری زود تمومش کن و خودتو خلاص کن.
مامانِ بهار
5 شهریور 93 21:33
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان... دخترم روزت مبارک.
مامان گل نسا
پاسخ
مرسی بهار جون که انقدر به ما لطف داری